Zdravim. nevim, jestoli tu to tema je, ale nejak mi nejde najit. Mam r9 280x na milkyway.
Takt gpu je 1185, pamet 1805 (7220). problem je v tom, ze po 7 vterinach mi pise boinc 100% hotovo, ale jeste dalsich 5 vterin jede na prazdno, nez spusti dalsi task.
Je nejaky zpusob, jak tech 5 vterin usetrit?
Diky moc
zdrzovani vypoctu?
-
- 26.3157894737 %
- Příspěvky: 268
- Registrován: pon 02 čer, 2014 16:54
- rok narození: 10 črc 1978
- ID CNT statistics: 22419
Re: zdrzovani vypoctu?
to som si vsimol aj ja uz davnejsie. ale na funkciu rac-inare to asi nema vplyv. skor ma trapi ze ako jeden z mala gpu projektov pre ati karty nieje mozne dosahovat vyssie vykony v Rac. (jasne je to nieco ine ako collatz)
ale po tolkych dotaciach a podpore by uz sc-team mohol po rokoch nieco vytvorit. na fore sa nestazujem lebo uz tam mam osobitne vlakno vo fore .
ale po tolkych dotaciach a podpore by uz sc-team mohol po rokoch nieco vytvorit. na fore sa nestazujem lebo uz tam mam osobitne vlakno vo fore .
-
- 52.6315789474 %
- Příspěvky: 1267
- Registrován: pon 22 lis, 2010 17:40
- rok narození: 30 črc 1981
- ID CNT statistics: 15029
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: zdrzovani vypoctu?
Nejde. To je totiž čas, kdy neběží gpu, ale cpu a vytváří a formátuje soubor k odeslání.Je nejaky zpusob, jak tech 5 vterin usetrit?
Když jsem počítal milky, tak to trvalo něco kolem minuty a čas "nepočítání" se neměnil ať jsem kouzlil, jak chtěl...
Na začátku to trvá asi 1-2s, ale toho si nikdo nevšimne
Počítadlo: Intel C2D 2.66 GHz, MSI P-35 Platinum,A-Data 2x(1+2)GB Ram (dual channel)5-5-5-15, Gigabyte ATI HD5870 840/900MHz Catalysty 11.12, Boinc 7.4.42, Windows 7 64-bit
Od 1.11.2015 do 27.2.2016 hrdý sponzor GOLEMa
Od 1.11.2015 do 27.2.2016 hrdý sponzor GOLEMa
- forest
- Admin webu a fóra CNT
- Příspěvky: 19635
- Registrován: pát 27 říj, 2006 10:19
- rok narození: 03 bře 1977
- ID CNT statistics: 71
- Bydliště: Újezd u Brna
Re: zdrzovani vypoctu?
Nemám nyní ATI grafiku, kde bych to vyzkoušel, ale pokud je to tak jak popisujete, pustil bych více jednotek na té grafice naráz a uvolnil jí alespoň jedno CPU. Nastavte si klidně výpočty čtyř-šesti jednotek naráz, grafika by tak měla mít neustále co počítat a CPU jádro se postará o to zpracovávání před odesláním. Chce to laborovat s počtem jednotek a počtem volných CPU jader s dohledem na vytížení grafiky v GPU-Z a vytížením CPU ve správci úloh ve Windows. Přidávej jí počet souběžně počítaných jednotek po jedné do té doby, dokud grafika nebude stále vytížená na 95-100%. Uvolni jedno CPU jádro a pokud zatížení CPU bude ve správci úloh i tak na 100%, tak uvolni další a opět to sleduj. Pokud je ta grafika tak rychlá jak píšeš, je dost možné, že bude potřebovat volných i více výpočetních jader CPU, ale vrátí se ti to na zvýšeném výkonu na GPU.
Zkuste to prosím a napište, zda to pomohlo. Můžeme to případně hodit jako samostatné téma s radou do Rad a návodů pro MW, možná i všeobecně pro efektivní GPU počítání.
Zkuste to prosím a napište, zda to pomohlo. Můžeme to případně hodit jako samostatné téma s radou do Rad a návodů pro MW, možná i všeobecně pro efektivní GPU počítání.
- vkliber
- Admin webu a fóra CNT
- Příspěvky: 10306
- Registrován: čtv 29 bře, 2007 10:41
- ID CNT statistics: 1
- Bydliště: Brušperk, 48 let
- Kontaktovat uživatele:
Re: zdrzovani vypoctu?
To je cekem normální chování. ProgressBar, který ukazuje kolik % je hotovo není úplně přesný. I přesto, že ti ukáže 100%, tak ještě nějakou 1-2 sec. stále počítá (lze to vidět na vytížení GPU, např. v GPU-Z). V momentě kdy se jednotka dopočítá na GPU, předá se řízení zpátky nadřazenému procesu na CPU, který výsledek zabalí a připraví k odeslání (což taky nějakou vteřinku trvá). Potom teprve se proces na CPU ukončí a předá se řízení nadřazenému procesu boinc.exe, který si výsledek vyzobne z adresáře slots a uloží si informace do client_state.xml, adresář slots uklidí a nakopíruje do něho další jednotku včetně spustitelného programu a teprve potom toto exe spustí a ty vidíš v BOINC Manageru že se spustila další jednotka (což opět nějakou vteřinku trvá).mztlmncxx píše:Zdravim. nevim, jestoli tu to tema je, ale nejak mi nejde najit. Mam r9 280x na milkyway.
Takt gpu je 1185, pamet 1805 (7220). problem je v tom, ze po 7 vterinach mi pise boinc 100% hotovo, ale jeste dalsich 5 vterin jede na prazdno, nez spusti dalsi task.
Je nejaky zpusob, jak tech 5 vterin usetrit?
Diky moc
U normálních jednotek, které se počítají hodiny ti to ani nepřijde, ale na MW ten čas manipulace s jednotkou (vstupní soubor, spustitelný soubor, výsledek) se skutečně jeví jako mrhání času, kdy se GPU fláka.
Jak píše forest, lze s úspěchem obejít tak, že se spustí více jednotek na GPU. Stačí v adresáři
..\Boinc\Data\projects\milkyway.cs.rpi.edu_milkyway (kde máš nainstalovaný BOINC) vytvořit soubor app_config.xml
Kód: Vybrat vše
<app_config>
<app>
<name>milkyway</name>
<max_concurrent>2</max_concurrent>
<gpu_versions>
<gpu_usage>0.50</gpu_usage>
<cpu_usage>0.49</cpu_usage>
</gpu_versions>
</app>
<app>
<name>milkyway_separation__modified_fit</name>
<max_concurrent>2</max_concurrent>
<gpu_versions>
<gpu_usage>0.50</gpu_usage>
<cpu_usage>0.49</cpu_usage>
</gpu_versions>
</app>
</app_config>
Statistiky CNT | Projekty CNT | Distribuované výpočty CNT | SETI CNT | Einstein CNT
.....::::: Proč se mít nejlépe, když se můžu mít čím dál tím stejně :::::.....
Moje skromná statistika tady , tady , tady nebo grafy.
˙ıɔıqɐɹʞ ʌ ǝןɐ 'ıןʇʎd ʌ ǝɔıɾɐz ǝʇɾndnʞǝu ʎpʞıu ˙˙˙
.....::::: Proč se mít nejlépe, když se můžu mít čím dál tím stejně :::::.....
Moje skromná statistika tady , tady , tady nebo grafy.
˙ıɔıqɐɹʞ ʌ ǝןɐ 'ıןʇʎd ʌ ǝɔıɾɐz ǝʇɾndnʞǝu ʎpʞıu ˙˙˙