BAM - BOINC Account Manager

Fórum týkající se Boinc Managera, Boinc Studia, BOINC View atd..
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
forest
Admin webu a fóra CNT
Admin webu a fóra CNT
Příspěvky: 19635
Registrován: pát 27 říj, 2006 10:19
rok narození: 03 bře 1977
ID CNT statistics: 71
Bydliště: Újezd u Brna

Re: BAM - BOINC Account Manager

#41 Příspěvek od forest »

Tak tu chybu mně to nyní háže taky, takže chyba je na straně BOINCStats. Zkus to později.

PanFiluta
15.7894736842 %
15.7894736842 %
Příspěvky: 109
Registrován: stř 03 srp, 2011 10:31
ID CNT statistics: 18475

Re: BAM - BOINC Account Manager

#42 Příspěvek od PanFiluta »

Zdravím, potřeboval bych prosím poradit.

Mám několik počítačů které se jmenují podobně (IF-31, IF-15, IF-28...)
Ale u některých se mi začala zobrazovat hláška při synchronizaci s BAM: acct_mgr_request empty or corupt!

Nevíte prosím čím by to mělo být? Na BAM foru jsem se dočetl že problém může být v mezinárodních znacích ve jménu PC, ale nevím co je na IF-28 špatně. Zkoušel jsem i reinstal či smazání složky BOINC data...ale problém přetrvává.

Předem díky za rady.
Obrázek
"Když chces blábolit, počítej s bolestí." A. J. Rimmer

Uživatelský avatar
vkliber
Admin webu a fóra CNT
Admin webu a fóra CNT
Příspěvky: 10306
Registrován: čtv 29 bře, 2007 10:41
ID CNT statistics: 1
Bydliště: Brušperk, 48 let
Kontaktovat uživatele:

Re: BAM - BOINC Account Manager

#43 Příspěvek od vkliber »

Ahoj a vítej na fóru 45nn .

BAM není zrovna moje parketa, jen vím že mají poslední dobou nějaké výrazné problémy. Měnili server, pak se jim rozhodila databáze, museli znovu generovat UID uživatelů.

V prvé řadě bych asi vyzkoušel znovu připojit PC k BAM. Tedy odpojit PC od BAM a pak znovu připojit.
Statistiky CNT | Projekty CNT | Distribuované výpočty CNT | SETI CNT | Einstein CNT
.....::::: Proč se mít nejlépe, když se můžu mít čím dál tím stejně :::::.....
Moje skromná statistika tady , tady , tady nebo grafy.
˙ıɔıqɐɹʞ ʌ ǝןɐ 'ıןʇʎd ʌ ǝɔıɾɐz ǝʇɾndnʞǝu ʎpʞıu ˙˙˙

PanFiluta
15.7894736842 %
15.7894736842 %
Příspěvky: 109
Registrován: stř 03 srp, 2011 10:31
ID CNT statistics: 18475

Re: BAM - BOINC Account Manager

#44 Příspěvek od PanFiluta »

Ahoj, díky.

Zkusil jsem kolečko smazání PC z BAMu a opakované přejmenování PC a vypadá to že už je to v pořádku.

Asi tedy byla chyba u nich:)
Obrázek
"Když chces blábolit, počítej s bolestí." A. J. Rimmer

Uživatelský avatar
forest
Admin webu a fóra CNT
Admin webu a fóra CNT
Příspěvky: 19635
Registrován: pát 27 říj, 2006 10:19
rok narození: 03 bře 1977
ID CNT statistics: 71
Bydliště: Újezd u Brna

Re: BAM - BOINC Account Manager

#45 Příspěvek od forest »

Ahoj,
BAM využívám již několik let (od jeho počátku), takže mám bohaté zkušenosti. Od konce loňského roku se mně ale několik let aktivní PC začaly z ničeho nic vytrácet. Od toho prosince mně zmizely úplně všechny co jsem tam připojené měl. Na těch PC mně to píše přesně tu hlášku co jsi uvedl a pomohlo jen ručně se od správce účtu BAM odhlásit a znovu přihlásit. Pro počítače to není nic negativního, jelikož počítají zvolené projekty dál, ale problém je v tom, že už je nemůžu ovládat. Většina z nich tedy počítá nadále Spinhenge, od kterého už jsem po dosažení 1MEGA přesunul většinu výkonu jinam. Časem se k těm PC zase dostanu, ale jinak než ručně to fakt opravit nejde.

Odpovědět

Zpět na „BOINC a jeho obslužné programy“