Czech National Team

Týmové fórum
Právě je ned 17 pro, 2017 11:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Ostatní diskuse o projektu
PříspěvekNapsal: sob 02 srp, 2014 18:15 
Offline Stats
5.26315789474 %
5.26315789474 %

Registrován: pát 01 bře, 2013 14:36
Příspěvky: 46
Bydliště: Olomouc
ID CNT statistik: 21943
Počítám apliakce na GPU a po skončení a validaci mi to přiřadí 0 kredit. Máte někdo podobné zkušenosti? Nebo kde by mohl být problém?

Task Work unit Sent Time reported or deadline Status Run time CPU time Credit Application
8155174 2273915 2 Aug 2014 | 16:43:36 UTC 2 Aug 2014 | 16:54:33 UTC Completed and validated 637.13 597.05 0.00 Blender (GPU) v4.94 (cuda_fermi)
8155150 2273966 2 Aug 2014 | 16:18:09 UTC 2 Aug 2014 | 16:24:05 UTC Completed and validated 339.97 309.77 0.00 Blender (GPU) v4.94 (cuda_fermi)
8155144 2273960 2 Aug 2014 | 16:24:05 UTC 2 Aug 2014 | 16:43:36 UTC Completed and validated 1,155.85 1,100.59 0.00 Blender (GPU) v4.94 (cuda_fermi)
8155102 2273921 2 Aug 2014 | 16:06:07 UTC 2 Aug 2014 | 16:18:09 UTC Completed and validated 708.82 666.61 0.00 Blender (GPU) v4.94 (cuda_fermi)
8155014 2273844 2 Aug 2014 | 14:13:28 UTC 2 Aug 2014 | 16:03:57 UTC Completed and validated 1,113.82 1,058.81 0.00 Blender (GPU) v4.94 (cuda_fermi)
8154850 2273682 2 Aug 2014 | 9:29:24 UTC 2 Aug 2014 | 10:37:21 UTC Completed and validated 421.58 379.27 0.00 Blender (GPU) v4.92 (cuda_fermi)
8154758 2273591 2 Aug 2014 | 8:21:37 UTC 2 Aug 2014 | 9:29:24 UTC Completed and validated 1,198.80 1,129.17 0.00 Blender (GPU) v4.92 (cuda_fermi)
8154733 2273566 2 Aug 2014 | 16:03:57 UTC 2 Aug 2014 | 16:06:07 UTC Completed and validated 120.71 95.73 0.00 Blender (GPU) v4.94 (cuda_fermi)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostatní diskuse o projektu
PříspěvekNapsal: pon 04 srp, 2014 10:12 
Offline Stats
78.9473684211 %
78.9473684211 %

Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
Příspěvky: 6332
Datum narození: 0- 0-1956
ID CNT statistik: 10124
Janus píše:
Credit for this session will be granted at a later point in time. To clarify: 0 credit will be granted when results validate.
Blíže zde a celý thread je docela zajímavý, Janus testuje výkon GPU aplikace.

_________________
Prý už není krize; pořád jím plesnivé sýry, piji staré víno a jezdím v autě bez střechy.
UotD 424x
Obrázek 2xObrázek 7xObrázek 9xObrázek Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostatní diskuse o projektu
PříspěvekNapsal: stř 04 úno, 2015 22:01 
Offline Stats
78.9473684211 %
78.9473684211 %

Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
Příspěvky: 6332
Datum narození: 0- 0-1956
ID CNT statistik: 10124
Zdá se, že Blender (mt) 4.98 je již z hlediska výkonu a využití CPU dotažen do dokonalosti, onecore pasáž je velmi krátká. Pravý opak lze konstatovat o implementaci CreditNew, na i7-3770K s HT se granted credit pohybuje od 15s CPU time/credit po 800s CPU time/credit. Takový rozptyl považuji za neakceptovatelný i pro CreditRandom. Bližším zkoumáním jsem odhalil, že nechutně nízký kredit je přidělen, pokud má vigman 24+ CPU jader a naopak bezdůvodně vysoký, pokud má vigman slabší stroj a 4 CPU jádra.
Pokouším se svoji hypotézu ověřit mazáním tasků, kde má vigman více, než 8 jader. Do doby, než je tasku přidělen vigman, ho držím pozastavený. Normálně by to byl děsnej wopruz; při současných úlohách, které vyžadují okolo 140 000s CPU time není babysitting zas až tak moc otravný.
Pokud má někdo náladu a hlavně časoprostor to vyzkoušet též, uvítám jakoukoli zpětnou reakci.

moje prozatímní statistika validních tasků na aktuálním renderu
CPU time / credit / počet core vigmana
127,312.00 / 1,944.78 / 8
118,238.00 / 7,755.49 / 4
117,280.70 / 163.74 / 32
144,827.70 / 319.62 / 48
140,571.70 / 3,257.66 /16

_________________
Prý už není krize; pořád jím plesnivé sýry, piji staré víno a jezdím v autě bez střechy.
UotD 424x
Obrázek 2xObrázek 7xObrázek 9xObrázek Obrázek
Obrázek


Naposledy upravil nenym dne stř 04 úno, 2015 23:58, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostatní diskuse o projektu
PříspěvekNapsal: stř 04 úno, 2015 23:21 
Offline Stats
Admin webu a fóra CNT
Admin webu a fóra CNT
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29 bře, 2007 09:41
Příspěvky: 9418
Bydliště: Brušperk, 48 let
ID CNT statistik: 1
Momentálně mám CPU obsazené jinýma šílenostma, ale koukl jsem zpětně na WUs a dám ti za pravdu jen částečně.
Mám ze stejní série tuto a tuto, u mě časy stejné ~4 hod (PC 58076, 8#), s vigmanen 12# mám 1044 kreditů a s vigmanen 48# to mám za 18,7 kreditů.

Na druhém PC (4#, ale počítám jen na 3) jsem žádnou anomálii nenašel.

_________________
Statistiky CNT | Projekty CNT | Distribuované výpočty CNT | SETI CNT | Einstein CNT
.....::::: Proč se mít nejlépe, když se můžu mít čím dál tím stejně :::::.....
Moje skromná statistika tady , tady , tady nebo grafy.
˙ıɔıqɐɹʞ ʌ ǝןɐ 'ıןʇʎd ʌ ǝɔıɾɐz ǝʇɾndnʞǝu ʎpʞıu ˙˙˙


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostatní diskuse o projektu
PříspěvekNapsal: pát 06 úno, 2015 21:26 
Offline Stats
78.9473684211 %
78.9473684211 %

Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
Příspěvky: 6332
Datum narození: 0- 0-1956
ID CNT statistik: 10124
Zdá se, že taktika vychází. Trochu jsem ji upravil, anžto najít vigmana s 8 jádry je celkem potíž. Mažu tasky, kde má vigman více, než 16 cores. Na zatím zvalidovaných se kreditová katastrofa nevyskytla, kredit je v rámci běžných výkyvů CreditRandom s občasným velmi slušným přídělem.

_________________
Prý už není krize; pořád jím plesnivé sýry, piji staré víno a jezdím v autě bez střechy.
UotD 424x
Obrázek 2xObrázek 7xObrázek 9xObrázek Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Formula Boinc 2017
PříspěvekNapsal: pát 08 pro, 2017 07:09 
Offline Stats
42.1052631579 %
42.1052631579 %

Registrován: ned 12 úno, 2017 00:26
Příspěvky: 771
Bydliště: Zdounky (u Kroměříže)
Datum narození: 18 zář 1980
ID CNT statistik: 503
Poradí prosím někdo jak se připojit k BURP? Link jsem si našel na našich stránkách, web evidentně funguje ale nevidím tam nikde možnost si vytvořit účet? Min nemá věčně jednotky, tak hledám něco co pomůže (s LHC jsem už ztratil nervy) a co mi bude blízké ... Děkuju.

_________________
Albert: Dual Xeon E5-2696 V4, Supermicro X10DRG-Q, 32GB DDR4 ECC, 3x GTX 1080Ti FE, 1x Radeon 280X, Enermax Platimax 1700W


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Formula Boinc 2017
PříspěvekNapsal: pát 08 pro, 2017 08:35 
Offline Stats
78.9473684211 %
78.9473684211 %

Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
Příspěvky: 6332
Datum narození: 0- 0-1956
ID CNT statistik: 10124
Přímo z BM účet založit nejde?

_________________
Prý už není krize; pořád jím plesnivé sýry, piji staré víno a jezdím v autě bez střechy.
UotD 424x
Obrázek 2xObrázek 7xObrázek 9xObrázek Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Formula Boinc 2017
PříspěvekNapsal: pát 08 pro, 2017 18:06 
Offline Stats
42.1052631579 %
42.1052631579 %

Registrován: ned 12 úno, 2017 00:26
Příspěvky: 771
Bydliště: Zdounky (u Kroměříže)
Datum narození: 18 zář 1980
ID CNT statistik: 503
nenym píše:
Přímo z BM účet založit nejde?

Ne, nejde. napíš emi to že email už je používán, ale přitom pokud se pokusím přihlásit s použitím tohoto emailu, tak mi to napíše že takový účet neexistuje. A osobně jsem přesvědčený, že jsem se do tohoto projektu nikdy neregistroval ...

_________________
Albert: Dual Xeon E5-2696 V4, Supermicro X10DRG-Q, 32GB DDR4 ECC, 3x GTX 1080Ti FE, 1x Radeon 280X, Enermax Platimax 1700W


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Formula Boinc 2017
PříspěvekNapsal: pát 08 pro, 2017 20:32 
Offline Stats
78.9473684211 %
78.9473684211 %

Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
Příspěvky: 6332
Datum narození: 0- 0-1956
ID CNT statistik: 10124
Dzordzik píše:
A osobně jsem přesvědčený, že jsem se do tohoto projektu nikdy neregistroval ...
A kdopak je asi tento user? Že by jednobitové dvojče...

_________________
Prý už není krize; pořád jím plesnivé sýry, piji staré víno a jezdím v autě bez střechy.
UotD 424x
Obrázek 2xObrázek 7xObrázek 9xObrázek Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostatní diskuse o projektu
PříspěvekNapsal: pát 08 pro, 2017 21:39 
Offline Stats
42.1052631579 %
42.1052631579 %

Registrován: ned 12 úno, 2017 00:26
Příspěvky: 771
Bydliště: Zdounky (u Kroměříže)
Datum narození: 18 zář 1980
ID CNT statistik: 503
Hm, chápu, ale ráno mi to hlásilo že tento účet neexistuje, teď večer pro změnu že zadávám špatné, heslo, po resetu hesla už v účtu jsem přihlášený.

_________________
Albert: Dual Xeon E5-2696 V4, Supermicro X10DRG-Q, 32GB DDR4 ECC, 3x GTX 1080Ti FE, 1x Radeon 280X, Enermax Platimax 1700W


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ostatní diskuse o projektu
PříspěvekNapsal: pát 15 pro, 2017 13:01 
Offline Stats
78.9473684211 %
78.9473684211 %

Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
Příspěvky: 6332
Datum narození: 0- 0-1956
ID CNT statistik: 10124
Pro nováčky na projektu:
Přibližně 30 % (rozsah 10 až 40 % podle úlohy) tasků je nevalidních, dost to závisí na podílu šumu v renderech. Pro FB je to nepříjemné, nicméně postiženi jsou všichni přibližně rovnoměrně. O body nikdo nepřijde (pokud je rozdíl v renderech pouze v šumech), Janus občas vyhlásí payday, kdy přidělí body všem za "neoprávněně" nevalidní tasky a nízké příděly vlivem kreditového systému CreditNew, populárně zvaného celkem výstižně CreditRandom. Na odstranění vlivu šumu Janus pracuje, ale je prý dost náročné a nebude to hned. Blíže viz http://burp.renderfarming.net/session.php?id=3411.
Citace:
I believe this session is the perfect example on why the current pixel-based validator sometimes fails entirely on Cycles renders. If you click the picture in the preview and zoom in there's this very fine grained random noise all over. It is different every time a node returns a frame.

Good news is that it seems there is a way to turn that to an advantage. The pixels may not be the same but the noise characteristics from each render node almost is. By analyzing the noise in segments, comparing THAT, and then comparing the remaining pixel data in the rendered images with filtering for the noise profile applied it should be possible to get a lot closer to a good validator for Cycles sessions.

No idea when the implementation of this will be fully ready but we are currently storing all the returned variations of each frame in order to be able to test the implementation on that data when it is.

In parallel with the above idea there is another validation mode being tested already, it has to do with detecting large features in each image and matching those to each other. It is going to be interesting to see if those two ideas combined could make for a validator that works well for both Blender Internal (like the pixel validator) and Cycles.

Naturally the "marked as invalid" WUs will also be credited eventually

_________________
Prý už není krize; pořád jím plesnivé sýry, piji staré víno a jezdím v autě bez střechy.
UotD 424x
Obrázek 2xObrázek 7xObrázek 9xObrázek Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz