Czech National Team

Týmové fórum
Právě je sob 16 pro, 2017 06:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 18 úno, 2013 17:50 
Offline Stats
78.9473684211 %
78.9473684211 %

Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
Příspěvky: 6332
Datum narození: 0- 0-1956
ID CNT statistik: 10124
Jestli přešli na Dave's Random Numbers Generator, tak PG nebudu počítat ani na turnajích. Podle fóra to vypadá spíše jako jejich vlastní, což má obrovskou šanci na solidní funkčnost. Nezdá se, že by do kreditu započítávali velikost boty babičky D.A. a výskyt hurikánů na severním magnetickém pólu.

_________________
Prý už není krize; pořád jím plesnivé sýry, piji staré víno a jezdím v autě bez střechy.
UotD 424x
Obrázek 2xObrázek 7xObrázek 9xObrázek Obrázek
Obrázek


Naposledy upravil nenym dne pon 18 úno, 2013 18:16, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 18 úno, 2013 18:02 
Offline Stats
52.6315789474 %
52.6315789474 %

Registrován: pon 30 dub, 2012 19:55
Příspěvky: 1270
Bydliště: Brno
ID CNT statistik: 6334
Podle fóra to vypadá na jejich vlastní.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 23 zář, 2013 10:19 
Offline Stats
78.9473684211 %
78.9473684211 %

Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
Příspěvky: 6332
Datum narození: 0- 0-1956
ID CNT statistik: 10124
GFN CPU AVX aplikace je super výkonná: CPU time - 258,434.80 credit - 29,379.34, tj. 8,8s/kredit či chcete-li RAC 9 822 na jedno járo na i7-3770K 4 GHz. Počítán pouze jeden PG task bez HT (souběžně s 3x Asteroids), na GPU 1x GPUGRID (GTX560Ti) a 1x Einstein (Intel HD 4000).

_________________
Prý už není krize; pořád jím plesnivé sýry, piji staré víno a jezdím v autě bez střechy.
UotD 424x
Obrázek 2xObrázek 7xObrázek 9xObrázek Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 23 zář, 2013 11:24 
Offline Stats
68.4210526316 %
68.4210526316 %

Registrován: sob 15 kvě, 2010 16:27
Příspěvky: 4454
Bydliště: praha 8
Datum narození: 14 zář 1947
ID CNT statistik: 13496
mnó na AMD viseře 4GHz to tak velký zázrak už není W7 64 (Genefer 2.04 (forceAVXGFN)). odhaduji běh na trať dlouhou asi CPU time - 810,000s na jádro. jsem ve skoro 90% doby :smt022 to je intel podplatil?

_________________
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 23 zář, 2013 17:38 
Offline Stats
78.9473684211 %
78.9473684211 %

Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
Příspěvky: 6332
Datum narození: 0- 0-1956
ID CNT statistik: 10124
Mám takový nejasný dojem, že výsera AVX pouze emuluje pomocí sser3, nebo se pletu :?:

_________________
Prý už není krize; pořád jím plesnivé sýry, piji staré víno a jezdím v autě bez střechy.
UotD 424x
Obrázek 2xObrázek 7xObrázek 9xObrázek Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 23 zář, 2013 19:18 
Offline Stats
31.5789473684 %
31.5789473684 %
Uživatelský avatar

Registrován: sob 30 bře, 2013 14:16
Příspěvky: 357
Bydliště: Praha
Datum narození: 0- 0-1981
ID CNT statistik: 19867
Není AVX jako AVX - obě verze se liší implementací v křemíku a pochybuju že intelský kompiler je zaměřen na přípravu kódu i pro AMD... Alespoň za posledních pár (desítek) let tomu tak nikdy nebylo... Jak to není zkompilované pro AMD na GCC tak bych tomu moc nevěřil že ta aplikace AMD instrukce dobře používá... Viz. VIA v CPU přejmenovaná na GenuineIntel a rozdíl v programu byl VIA = nepoužívám SSE3 a jsem pomalejší / GenuineIntel=používám SSE3 a jsem rychlejší jak originál Intel Atom. Svět není ani spravedlivý ani poctivý, vítězové píší dějiny.

Na druhou stranu to ale může být i tak, že AMD tu svou implementaci stvořilo ne tak efektivně jako Intel a jeho výkonu z důvodu architekturálního návrhu jednoduše nedosahuje.

_________________
Vzhůru pro body na linuxu :-).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 23 zář, 2013 19:57 
Offline Stats
47.3684210526 %
47.3684210526 %

Registrován: úte 03 úno, 2009 21:23
Příspěvky: 903
Bydliště: Opava
Datum narození: 03 bře 1984
ID CNT statistik: 10156
AMD má AVX ve formě dvou 128 bit jednotek v modulu tedy těch 2 půl jádrech.
Intel má jednu 256 bit AVX jednotku na jádro.
Co vím tak pokud cokoli zatíží daný modul tak AVX výkon de do kopru.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 23 zář, 2013 20:03 
Offline Stats
31.5789473684 %
31.5789473684 %
Uživatelský avatar

Registrován: sob 30 bře, 2013 14:16
Příspěvky: 357
Bydliště: Praha
Datum narození: 0- 0-1981
ID CNT statistik: 19867
Takže specifická architektura, které se musí software dost pečlivě přizpůsobit a má velký vliv co běží na pozadí... to není zrovna optimistické. Použitelné by to bylo na stroji, co na něm nic jiného jak výpočty neběží a aplikace je zkompilovaná přímo na míru.

_________________
Vzhůru pro body na linuxu :-).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 23 zář, 2013 21:09 
Offline Stats
47.3684210526 %
47.3684210526 %

Registrován: úte 03 úno, 2009 21:23
Příspěvky: 903
Bydliště: Opava
Datum narození: 03 bře 1984
ID CNT statistik: 10156
Co jsem načetl tak tahle architektura je dílo někdejšího vedoucího AMD CPU divize měl to být jeho vysněný procesor pro serverový segment, kde neuspěl. Který měl zaplatit vývoj CPU pro desktop. Jako takový je efektivnější v multithreadu než intel, ale ten ho drtí ve větší efektivitě na jedno jádro.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 21 říj, 2015 20:13 
Offline Stats
78.9473684211 %
78.9473684211 %

Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
Příspěvky: 6332
Datum narození: 0- 0-1956
ID CNT statistik: 10124
Provedl jsem průzkum bojem CPU aplikací.
Na nonAVX 64bit strojích (C2D, X6 1090T) jako nejvýnosnější pořád vychází ESP/PSP/SoB sieving.
Na AVX, natož pak AVX2/FMA3 strojích vychází nejlépe cpuGFN v pořadí.
1. GFN WR (asi, aktuální apliace neotestována - předpoklad na základě mých předchozích anonymous platform pokusů )
2. GFN n=21
3. GFN n=17 (mám otestovánu pouze "krátkou" aplikaci),16
5. sievingy
6. GFN n=15 (bylo překročeno max b pro použití advanced instrukcí, již běží pouze na defaultu)

EDIT:
@Honza: dík za info o blížícím se limitu b pro n=16 a defaultu pro n=17 mega, kterýžto je na druhé straně velká šance pro lovce primes.

_________________
Prý už není krize; pořád jím plesnivé sýry, piji staré víno a jezdím v autě bez střechy.
UotD 424x
Obrázek 2xObrázek 7xObrázek 9xObrázek Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 21 říj, 2015 21:10 
Offline
57.8947368421 %
57.8947368421 %

Registrován: pát 03 lis, 2006 10:46
Příspěvky: 1979
GFN WR má +50% bonus a GFN n=21 +10% bonus za délku jednotek, tím je to dost dané.
Obě využívají AVX2/FMA3.
n=16 také využívá AVX2/FMA3, ale rychle se blíží limitu.
n=15 a n=17 mega už jsou za limitem b, takže pouze default.

_________________
Megaprime 207394 · 5^1612573 - 1
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz