PS3grid - Aplikace

Fórum o projektu
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
forest
Admin webu a fóra CNT
Admin webu a fóra CNT
Příspěvky: 19628
Registrován: pát 27 říj, 2006 10:19
rok narození: 03 bře 1977
ID CNT statistics: 71
Bydliště: Újezd u Brna

PS3grid - Aplikace

#1 Příspěvek od forest »

Na stránkách projektu je ke stažení nová verze BOINC klienta, která by měla mít snadnější instalaci i obsluhu.

Uživatelský avatar
forest
Admin webu a fóra CNT
Admin webu a fóra CNT
Příspěvky: 19628
Registrován: pát 27 říj, 2006 10:19
rok narození: 03 bře 1977
ID CNT statistics: 71
Bydliště: Újezd u Brna

#2 Příspěvek od forest »

Zpráva ze serveru projektu:
A new version of the PS3GRID BOINC client is available for download. This version has better support for IBM CELL blades. Playstation 3 users do not need to upgrade.

Byl vydán nový klient pro IMB CELL. Počtáři na PS3 nepotřebují prý aktualizaci.
Takže opravdu jde počítat i na serverech IBM s CELL procesory jak jsem psal již dříve :wink:

Uživatelský avatar
forest
Admin webu a fóra CNT
Admin webu a fóra CNT
Příspěvky: 19628
Registrován: pát 27 říj, 2006 10:19
rok narození: 03 bře 1977
ID CNT statistics: 71
Bydliště: Újezd u Brna

Re: BOINC / PS3GRID

#3 Příspěvek od forest »

Projekt vydal novou verzi ps3grid, která je kompatibilní s firmwarem v 2.10.

Uživatelský avatar
forest
Admin webu a fóra CNT
Admin webu a fóra CNT
Příspěvky: 19628
Registrován: pát 27 říj, 2006 10:19
rok narození: 03 bře 1977
ID CNT statistics: 71
Bydliště: Újezd u Brna

Re: Aplikace

#4 Příspěvek od forest »

Projekt má nové aplikace kompatibilní s Cuda 2,0 a ovladači Nvidia (177.xx). Pokud se vám aplikace nestáhla automaticky, tak dejte restart projektu.

nenym
78.9473684211 %
78.9473684211 %
Příspěvky: 7609
Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
rok narození: 0- 0-1956
ID CNT statistics: 10124

Re: PS3grid - Aplikace

#5 Příspěvek od nenym »

Projekt vydal novou CUDA 3.1 aplikaci, ve verzi ACEMD2 6.09. Nutné ovladače 257.21+, posílá se na všechny kompatibilní GPU, nejen Fermi, fórum zde. Pouze pro Windows, Linux bude následovat.
Ve Windowsech lze dosáhnout zrychlení na úroveň Linuxu (cca 25 až 30 %) za cenu obětování jednoho CPU jádra zadáním systémové proměnné Swan_Sync na hodnotu Swan_Sync=0, po restartu boinc se nové nastavení projeví a GPUGRID bere celé jádro. Kdo počítá GPUGRID trvale, je tak vhodné toto doplnit snížením počtu jader o jedno cc_config featurou <ncpus>, případně přestavením procenta využitelných jader pro boinc. Fórum zde.

Pozn.: Pokud má někdo stejnou smůlu jako já na GTX260 (65nm), která poslední rok na projektu nefungovala, může ji k projektu znovu připojit, CUDA 3.1 chybu maskuje. Odzkoušeno na vlastní kůži.
Blíží se konsolidační balíček pětikolky; šetřím trojbojem - piji staré víno, jím plesnivé sýry a jezdím v autě bez střechy.
UotD 767x Obrázek
1xObrázek 3xObrázek 9xObrázek 12xObrázek Obrázek
Obrázek

nenym
78.9473684211 %
78.9473684211 %
Příspěvky: 7609
Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
rok narození: 0- 0-1956
ID CNT statistics: 10124

Re: PS3grid - Aplikace

#6 Příspěvek od nenym »

V 3.1 aplikaci byl nalezen bug, návrat zpět na stromy http://www.gpugrid.net/forum_thread.php ... true#17892
Blíží se konsolidační balíček pětikolky; šetřím trojbojem - piji staré víno, jím plesnivé sýry a jezdím v autě bez střechy.
UotD 767x Obrázek
1xObrázek 3xObrázek 9xObrázek 12xObrázek Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „PS3GRID“