Czech National Team
https://forum.czechnationalteam.cz/

Ostatní diskuse o projektu
https://forum.czechnationalteam.cz/viewtopic.php?f=66&t=2033
Stránka 3 z 3

Autor:  Tomaseq [ sob 02 srp, 2014 18:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostatní diskuse o projektu

Počítám apliakce na GPU a po skončení a validaci mi to přiřadí 0 kredit. Máte někdo podobné zkušenosti? Nebo kde by mohl být problém?

Task Work unit Sent Time reported or deadline Status Run time CPU time Credit Application
8155174 2273915 2 Aug 2014 | 16:43:36 UTC 2 Aug 2014 | 16:54:33 UTC Completed and validated 637.13 597.05 0.00 Blender (GPU) v4.94 (cuda_fermi)
8155150 2273966 2 Aug 2014 | 16:18:09 UTC 2 Aug 2014 | 16:24:05 UTC Completed and validated 339.97 309.77 0.00 Blender (GPU) v4.94 (cuda_fermi)
8155144 2273960 2 Aug 2014 | 16:24:05 UTC 2 Aug 2014 | 16:43:36 UTC Completed and validated 1,155.85 1,100.59 0.00 Blender (GPU) v4.94 (cuda_fermi)
8155102 2273921 2 Aug 2014 | 16:06:07 UTC 2 Aug 2014 | 16:18:09 UTC Completed and validated 708.82 666.61 0.00 Blender (GPU) v4.94 (cuda_fermi)
8155014 2273844 2 Aug 2014 | 14:13:28 UTC 2 Aug 2014 | 16:03:57 UTC Completed and validated 1,113.82 1,058.81 0.00 Blender (GPU) v4.94 (cuda_fermi)
8154850 2273682 2 Aug 2014 | 9:29:24 UTC 2 Aug 2014 | 10:37:21 UTC Completed and validated 421.58 379.27 0.00 Blender (GPU) v4.92 (cuda_fermi)
8154758 2273591 2 Aug 2014 | 8:21:37 UTC 2 Aug 2014 | 9:29:24 UTC Completed and validated 1,198.80 1,129.17 0.00 Blender (GPU) v4.92 (cuda_fermi)
8154733 2273566 2 Aug 2014 | 16:03:57 UTC 2 Aug 2014 | 16:06:07 UTC Completed and validated 120.71 95.73 0.00 Blender (GPU) v4.94 (cuda_fermi)

Autor:  nenym [ pon 04 srp, 2014 10:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostatní diskuse o projektu

Janus píše:
Credit for this session will be granted at a later point in time. To clarify: 0 credit will be granted when results validate.
Blíže zde a celý thread je docela zajímavý, Janus testuje výkon GPU aplikace.

Autor:  nenym [ stř 04 úno, 2015 22:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostatní diskuse o projektu

Zdá se, že Blender (mt) 4.98 je již z hlediska výkonu a využití CPU dotažen do dokonalosti, onecore pasáž je velmi krátká. Pravý opak lze konstatovat o implementaci CreditNew, na i7-3770K s HT se granted credit pohybuje od 15s CPU time/credit po 800s CPU time/credit. Takový rozptyl považuji za neakceptovatelný i pro CreditRandom. Bližším zkoumáním jsem odhalil, že nechutně nízký kredit je přidělen, pokud má vigman 24+ CPU jader a naopak bezdůvodně vysoký, pokud má vigman slabší stroj a 4 CPU jádra.
Pokouším se svoji hypotézu ověřit mazáním tasků, kde má vigman více, než 8 jader. Do doby, než je tasku přidělen vigman, ho držím pozastavený. Normálně by to byl děsnej wopruz; při současných úlohách, které vyžadují okolo 140 000s CPU time není babysitting zas až tak moc otravný.
Pokud má někdo náladu a hlavně časoprostor to vyzkoušet též, uvítám jakoukoli zpětnou reakci.

moje prozatímní statistika validních tasků na aktuálním renderu
CPU time / credit / počet core vigmana
127,312.00 / 1,944.78 / 8
118,238.00 / 7,755.49 / 4
117,280.70 / 163.74 / 32
144,827.70 / 319.62 / 48
140,571.70 / 3,257.66 /16

Autor:  vkliber [ stř 04 úno, 2015 23:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostatní diskuse o projektu

Momentálně mám CPU obsazené jinýma šílenostma, ale koukl jsem zpětně na WUs a dám ti za pravdu jen částečně.
Mám ze stejní série tuto a tuto, u mě časy stejné ~4 hod (PC 58076, 8#), s vigmanen 12# mám 1044 kreditů a s vigmanen 48# to mám za 18,7 kreditů.

Na druhém PC (4#, ale počítám jen na 3) jsem žádnou anomálii nenašel.

Autor:  nenym [ pát 06 úno, 2015 21:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostatní diskuse o projektu

Zdá se, že taktika vychází. Trochu jsem ji upravil, anžto najít vigmana s 8 jádry je celkem potíž. Mažu tasky, kde má vigman více, než 16 cores. Na zatím zvalidovaných se kreditová katastrofa nevyskytla, kredit je v rámci běžných výkyvů CreditRandom s občasným velmi slušným přídělem.

Autor:  Dzordzik [ pát 08 pro, 2017 07:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Formula Boinc 2017

Poradí prosím někdo jak se připojit k BURP? Link jsem si našel na našich stránkách, web evidentně funguje ale nevidím tam nikde možnost si vytvořit účet? Min nemá věčně jednotky, tak hledám něco co pomůže (s LHC jsem už ztratil nervy) a co mi bude blízké ... Děkuju.

Autor:  nenym [ pát 08 pro, 2017 08:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Formula Boinc 2017

Přímo z BM účet založit nejde?

Autor:  Dzordzik [ pát 08 pro, 2017 18:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Formula Boinc 2017

nenym píše:
Přímo z BM účet založit nejde?

Ne, nejde. napíš emi to že email už je používán, ale přitom pokud se pokusím přihlásit s použitím tohoto emailu, tak mi to napíše že takový účet neexistuje. A osobně jsem přesvědčený, že jsem se do tohoto projektu nikdy neregistroval ...

Autor:  nenym [ pát 08 pro, 2017 20:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Formula Boinc 2017

Dzordzik píše:
A osobně jsem přesvědčený, že jsem se do tohoto projektu nikdy neregistroval ...
A kdopak je asi tento user? Že by jednobitové dvojče...

Autor:  Dzordzik [ pát 08 pro, 2017 21:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostatní diskuse o projektu

Hm, chápu, ale ráno mi to hlásilo že tento účet neexistuje, teď večer pro změnu že zadávám špatné, heslo, po resetu hesla už v účtu jsem přihlášený.

Autor:  nenym [ pát 15 pro, 2017 13:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ostatní diskuse o projektu

Pro nováčky na projektu:
Přibližně 30 % (rozsah 10 až 40 % podle úlohy) tasků je nevalidních, dost to závisí na podílu šumu v renderech. Pro FB je to nepříjemné, nicméně postiženi jsou všichni přibližně rovnoměrně. O body nikdo nepřijde (pokud je rozdíl v renderech pouze v šumech), Janus občas vyhlásí payday, kdy přidělí body všem za "neoprávněně" nevalidní tasky a nízké příděly vlivem kreditového systému CreditNew, populárně zvaného celkem výstižně CreditRandom. Na odstranění vlivu šumu Janus pracuje, ale je prý dost náročné a nebude to hned. Blíže viz http://burp.renderfarming.net/session.php?id=3411.
Citace:
I believe this session is the perfect example on why the current pixel-based validator sometimes fails entirely on Cycles renders. If you click the picture in the preview and zoom in there's this very fine grained random noise all over. It is different every time a node returns a frame.

Good news is that it seems there is a way to turn that to an advantage. The pixels may not be the same but the noise characteristics from each render node almost is. By analyzing the noise in segments, comparing THAT, and then comparing the remaining pixel data in the rendered images with filtering for the noise profile applied it should be possible to get a lot closer to a good validator for Cycles sessions.

No idea when the implementation of this will be fully ready but we are currently storing all the returned variations of each frame in order to be able to test the implementation on that data when it is.

In parallel with the above idea there is another validation mode being tested already, it has to do with detecting large features in each image and matching those to each other. It is going to be interesting to see if those two ideas combined could make for a validator that works well for both Blender Internal (like the pixel validator) and Cycles.

Naturally the "marked as invalid" WUs will also be credited eventually

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/