Collatz Conjecture na Intel GPU
- bundaboy
- 52.6315789474 %
- Příspěvky: 1345
- Registrován: ned 02 kvě, 2010 00:00
- rok narození: 0- 0-1978
- ID CNT statistics: 6579
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
I s nastavenym configem vypocet trva temer 2x tak dlouho, driv jsem mel mini spocitane za cca 4800s, nyni mezi 8400-9000s (v obou pripadech pocitany 3 ukoly naraz, HD4600).
-
-
- 47.3684210526 %
- Příspěvky: 1187
- Registrován: ned 20 črc, 2008 09:31
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
bundaboy: dal jsi tam ten parametr "lut_size"?
Pokud ano, tak zkoušej různé hodnoty, až narazíš na tu nejlepší. Co jsem tak vypozoroval, čím starší karta, tím je propad výkonu větší. Toto se hochům na Collatz opravdu nepovedlo. U některých karet předpokládám, že se to výkonově téměř srovná s projektem Moo!
Pokud ano, tak zkoušej různé hodnoty, až narazíš na tu nejlepší. Co jsem tak vypozoroval, čím starší karta, tím je propad výkonu větší. Toto se hochům na Collatz opravdu nepovedlo. U některých karet předpokládám, že se to výkonově téměř srovná s projektem Moo!
- bundaboy
- 52.6315789474 %
- Příspěvky: 1345
- Registrován: ned 02 kvě, 2010 00:00
- rok narození: 0- 0-1978
- ID CNT statistics: 6579
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
Zatim ne, HD4600 patri mezi ty slabsi, takze mam nechat 12 nebo muzu zkusit i vic? Moc se mi to nechce testovat na vzdalenych PC, kdyz nevim, co to presne udela...
-
-
- 47.3684210526 %
- Příspěvky: 1187
- Registrován: ned 20 črc, 2008 09:31
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
bundaboy: ano, ano, u této karty bych pro začátek napsal "lut_size=12 a v případě, že by se vše zlepšilo, zkoušel bych po jedné dále - můj odhad je max 15, ale můžu se mýlit. Zlepšuje to pouze vytížení cache karty a pokud je cache veliká, nic nebrání jít na maximum, samozřejmě s ohledem na ostatní činnost na PC. V ideálním případě by zlepšení mohlo být větší než 50%.
- bundaboy
- 52.6315789474 %
- Příspěvky: 1345
- Registrován: ned 02 kvě, 2010 00:00
- rok narození: 0- 0-1978
- ID CNT statistics: 6579
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
Tak jsem to vyzkousel nejdriv doma, config nastaveny vcetne lut_size=12, v app_infu povoleny jeden ukol, cpu na 0.01 a jeden ukol trva v rozmezi 1300-1700s a zatim nesleduju zadny lag!
Takze to tak chvili necham a uvidime.
Ted to prenastavim i na dalsich PCdlech, kde se pocitaji tri naraz... Tak by me zajimalo, jestli se u tehle nove aplikace taky vyplati pocitat porad 3 ukoly naraz nebo to mam taky omezit jen na jeden? Mate s tim uz nekdo zkusenosti? Lag mi u tehle PC nevadi, protoze na nich nikdo nic nedela.
EDIT: Tak si odpovim sam, vypada to, ze diky lut_size=12 se casy vratily na puvodni hodnoty a to i pri trech zaroven bezicich ukolech. 1700s pri jednom a 5100-5200s pri trech. Takze ted asi nema smysl pocitat tri naraz, vsechny casy vychazeji +/- stejne. Predtim jsem ale jen jeden ukol nepocital, tak nevim, jestli to vychazelo taky tak nebo jinak.
Jeste pridam pro uplnost obsah mini_collatz_6.08_windows_x86_64__opencl_intel_gpu.config:
Ani to video uz se mi s timhle nastavenim necuka.
@jiri kovar: Diky!
Ted zkusim, co udela "lut_size=13" s delkou vypoctu...
EDIT2: Tak "lut_size=13" nedela s delkou vypoctu vubec nic. Predpokladam, ze tim padem nema smysl zkouset jakekoliv vyssi cislo...
Takze finalni casy zustaly nasledujici:
i5-4570 / HD4600 = 6100-6200s (3 ukoly naraz)
i7-4770 / HD4600 = 5100-5300s (3 ukoly naraz)
i7-4790K / HD4600 = 1650-1750s (1 ukol)
Takze to tak chvili necham a uvidime.
Ted to prenastavim i na dalsich PCdlech, kde se pocitaji tri naraz... Tak by me zajimalo, jestli se u tehle nove aplikace taky vyplati pocitat porad 3 ukoly naraz nebo to mam taky omezit jen na jeden? Mate s tim uz nekdo zkusenosti? Lag mi u tehle PC nevadi, protoze na nich nikdo nic nedela.
EDIT: Tak si odpovim sam, vypada to, ze diky lut_size=12 se casy vratily na puvodni hodnoty a to i pri trech zaroven bezicich ukolech. 1700s pri jednom a 5100-5200s pri trech. Takze ted asi nema smysl pocitat tri naraz, vsechny casy vychazeji +/- stejne. Predtim jsem ale jen jeden ukol nepocital, tak nevim, jestli to vychazelo taky tak nebo jinak.
Jeste pridam pro uplnost obsah mini_collatz_6.08_windows_x86_64__opencl_intel_gpu.config:
Kód: Vybrat vše
kernels_per_reduction=2
threads=9
sleep=1
lut_size=12
build_options=-Werror
@jiri kovar: Diky!
Ted zkusim, co udela "lut_size=13" s delkou vypoctu...
EDIT2: Tak "lut_size=13" nedela s delkou vypoctu vubec nic. Predpokladam, ze tim padem nema smysl zkouset jakekoliv vyssi cislo...
Takze finalni casy zustaly nasledujici:
i5-4570 / HD4600 = 6100-6200s (3 ukoly naraz)
i7-4770 / HD4600 = 5100-5300s (3 ukoly naraz)
i7-4790K / HD4600 = 1650-1750s (1 ukol)
-
- forest
- Admin webu a fóra CNT
- Příspěvky: 19642
- Registrován: pát 27 říj, 2006 10:19
- rok narození: 03 bře 1977
- ID CNT statistics: 71
- Bydliště: Újezd u Brna
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
Začaly mně ráno chodit jednotky Collatz Sieve 1.21 a najednou mně všechny na dvou PC s integrovanou iGPU 4600 končí chybou (například tato) . Na jednom stroji ale vše jede bez potíží. Má někdo stejný problém?
-
- 78.9473684211 %
- Příspěvky: 7610
- Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
- rok narození: 0- 0-1956
- ID CNT statistics: 10124
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
Já mám score 3 jedou sieving, 2 nejedou sieving. Netuším, co s tím.
Blíží se konsolidační balíček pětikolky; šetřím trojbojem - piji staré víno, jím plesnivé sýry a jezdím v autě bez střechy.
UotD 767x
1x 3x 9x 12x
UotD 767x
1x 3x 9x 12x
-
- 73.6842105263 %
- Příspěvky: 4528
- Registrován: sob 15 kvě, 2010 17:27
- rok narození: 14 zář 1947
- ID CNT statistics: 13496
- Bydliště: praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
já jsem ucpané síto zatím zakázal a pouštím jen mini a solo i gdyž je to kreditově nevýhodné
- forest
- Admin webu a fóra CNT
- Příspěvky: 19642
- Registrován: pát 27 říj, 2006 10:19
- rok narození: 03 bře 1977
- ID CNT statistics: 71
- Bydliště: Újezd u Brna
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
Není to ani v ovladačích Intelovské GPU, ani v BM, ani to nedělá třeba jen u stroje s přídavnou grafikou, atd.... Zatím jsem na to nepřišel.
- bundaboy
- 52.6315789474 %
- Příspěvky: 1345
- Registrován: ned 02 kvě, 2010 00:00
- rok narození: 0- 0-1978
- ID CNT statistics: 6579
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
Musi se Collatz Sieve nejak specialne nastavovat pomoci configu a app_configu? Pokud ano, muzete sem soupnout nastaveni? Diky!
-
-
- 73.6842105263 %
- Příspěvky: 4528
- Registrován: sob 15 kvě, 2010 17:27
- rok narození: 14 zář 1947
- ID CNT statistics: 13496
- Bydliště: praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
bundo, pokud se musí nejčko speciál nastavovat, tak je to krávovina. nigde sem něco o tom nenašel tak to padá na jejich hlavu. ale již jsem zvyklí na mnoho veselých příhod z počítání DC
to máš jako dobytí severního pólu (Cimrman) jdeš na sever a ejhle jdeš na jih
to máš jako dobytí severního pólu (Cimrman) jdeš na sever a ejhle jdeš na jih
Naposledy upravil(a) eisler jiri dne sob 12 zář, 2015 14:49, celkem upraveno 1 x.
- forest
- Admin webu a fóra CNT
- Příspěvky: 19642
- Registrován: pát 27 říj, 2006 10:19
- rok narození: 03 bře 1977
- ID CNT statistics: 71
- Bydliště: Újezd u Brna
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
Jen si vše potřebné nastavíš na svém účtu na projektu. Je ale zajímavé, že na ATI 5770 se mně nestahovala ani jedna Sieve jednotka. Je možné, že na některé grafiky se stahujî jen některé druhy jednotek. Zatím jsem to podrobněji nezkoumal. Na integrovaných Intelových GPU 4600 jedou všechny, jen ty Sieve nyní na některých padají.
-
- 73.6842105263 %
- Příspěvky: 4528
- Registrován: sob 15 kvě, 2010 17:27
- rok narození: 14 zář 1947
- ID CNT statistics: 13496
- Bydliště: praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
ale to je ten problém. ty síta jeli krásně, ale nejnčko padají jako listí f listopadu a to je teprve září
-
- 78.9473684211 %
- Příspěvky: 7610
- Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
- rok narození: 0- 0-1956
- ID CNT statistics: 10124
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
Tak jo, na vině je chybějící update 4 Visual Studia 2012 C++ runtime . Už to fičí fšude.nenym píše:Já mám score 3 jedou sieving, 2 nejedou sieving. Netuším, co s tím.
V zásadě nemusí, ale podařilo se mi to trochu vylepšititi (cca 1100 credits za cca 900s).bundaboy píše:Musi se Collatz Sieve nejak specialne nastavovat pomoci configu a app_configu?
Kód: Vybrat vše
verbose=1
kernels_per_reduction=48
threads=6
lut_size=10
sieve_size=22
sleep=1
reduce_cpu=1
Blíží se konsolidační balíček pětikolky; šetřím trojbojem - piji staré víno, jím plesnivé sýry a jezdím v autě bez střechy.
UotD 767x
1x 3x 9x 12x
UotD 767x
1x 3x 9x 12x
- forest
- Admin webu a fóra CNT
- Příspěvky: 19642
- Registrován: pát 27 říj, 2006 10:19
- rok narození: 03 bře 1977
- ID CNT statistics: 71
- Bydliště: Újezd u Brna
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
Mám zajímavý problém. I na mé domácí mašině, i na týmové, adoptované Jirkou Eislerem, se mně stala stejná věc. Aniž bych měnil cokoliv v nastavení na účtu, nebo v BM, tak se mně přestala stahovat nová práce pro IntelGPU. Oba jsou to stroje, které mají v sobě ještě externí nVidia grafiku. I na ní jede také Collatz a nVidia jednotky si to bez problému stahuje a počítá. Několik týdnů to šlapalo na obou grafikách na obou strojích dle předpokladu a najednou Intel jednotky nikde. Mám na obou strojích Win7 64-bit a na obou je nastaveno, aby na grafikách počítaly 2 jednotky naráz, tedy dohromady čtyři. Dvě na Intel GPU a dvě na nVidii. S tím setjným nastavením jedu na jiných strojích na intel GPU bez problémů, práce dost. Když jsem projekt odhlásil a znovu přihlásil, stáhlo si to hned jednu jednotku pro Intel GPU a jednu pro nVidia GPU. Obě to v pořádku zpracovalo. Dále už to ale stahuje jen nVidia jednotky a Intelové nikde. Přikládám výpis z BM:
Budu vděčný za jakoukoliv radu, nebo nápad.5.11.2015 4:45:17 | Collatz Conjecture | [work_fetch] set_request() for NVIDIA: ninst 1 nused_total 49.000000 nidle_now 0.000000 fetch share 1.000000 req_inst 0.000000 req_secs 409073.098987
5.11.2015 4:45:17 | Collatz Conjecture | [work_fetch] set_request() for intel_gpu: ninst 1 nused_total 0.000000 nidle_now 1.000000 fetch share 0.000000 req_inst 1.000000 req_secs 483839.999997
5.11.2015 4:45:17 | Collatz Conjecture | [work_fetch] request: CPU (0.00 sec, 0.00 inst) NVIDIA (409073.10 sec, 0.00 inst) intel_gpu (483840.00 sec, 1.00 inst)
5.11.2015 4:45:17 | Collatz Conjecture | Sending scheduler request: To report completed tasks.
5.11.2015 4:45:17 | Collatz Conjecture | Reporting 2 completed tasks
5.11.2015 4:45:17 | Collatz Conjecture | Requesting new tasks for NVIDIA and intel_gpu
5.11.2015 4:45:20 | Collatz Conjecture | Scheduler request completed: got 2 new tasks
5.11.2015 4:45:20 | | [work_fetch] Request work fetch: RPC complete
5.11.2015 4:45:22 | Collatz Conjecture | Started download of collatz_sieve_2438581115143361396736_6597069766656
5.11.2015 4:45:22 | Collatz Conjecture | Started download of collatz_sieve_2438575580201827172352_6597069766656
5.11.2015 4:45:23 | Collatz Conjecture | Finished download of collatz_sieve_2438581115143361396736_6597069766656
5.11.2015 4:45:23 | Collatz Conjecture | Finished download of collatz_sieve_2438575580201827172352_6597069766656
5.11.2015 4:45:25 | | [work_fetch] entering choose_project()
5.11.2015 4:45:25 | | [work_fetch] ------- start work fetch state -------
5.11.2015 4:45:25 | | [work_fetch] target work buffer: 146880.00 + 336960.00 sec
5.11.2015 4:45:25 | | [work_fetch] --- project states ---
5.11.2015 4:45:25 | Collatz Conjecture | [work_fetch] REC 1617.607 prio -36.427361 can't req work: scheduler RPC backoff (backoff: 297.27 sec)
5.11.2015 4:45:25 | | [work_fetch] --- state for CPU ---
5.11.2015 4:45:25 | | [work_fetch] shortfall 577147.09 nidle 0.00 saturated 191604.08 busy 0.00
5.11.2015 4:45:25 | Collatz Conjecture | [work_fetch] fetch share 0.000 (blocked by prefs)
5.11.2015 4:45:25 | | [work_fetch] --- state for NVIDIA ---
5.11.2015 4:45:25 | | [work_fetch] shortfall 407570.19 nidle 0.00 saturated 76225.38 busy 0.00
5.11.2015 4:45:25 | Collatz Conjecture | [work_fetch] fetch share 0.000
5.11.2015 4:45:25 | | [work_fetch] --- state for intel_gpu ---
5.11.2015 4:45:25 | | [work_fetch] shortfall 483840.00 nidle 1.00 saturated 0.00 busy 0.00
5.11.2015 4:45:25 | Collatz Conjecture | [work_fetch] fetch share 0.000 (resource backoff: 6401.97, inc 19200.00)
-
- 78.9473684211 %
- Příspěvky: 7610
- Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
- rok narození: 0- 0-1956
- ID CNT statistics: 10124
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
Já s tím bojuji 14 dní. Řeším to hrubou silou - mám dva profily, jeden nV + Intel, druhý pouze Intel. Když dochází práce pro Intel, překlopím do profilu pouze Intel. Až je nataženo na 3-4 dny Intelu, překlopím zpět do smíšeného profilu. Nic méně tupého jsem neobjevil.
Blíží se konsolidační balíček pětikolky; šetřím trojbojem - piji staré víno, jím plesnivé sýry a jezdím v autě bez střechy.
UotD 767x
1x 3x 9x 12x
UotD 767x
1x 3x 9x 12x
- forest
- Admin webu a fóra CNT
- Příspěvky: 19642
- Registrován: pát 27 říj, 2006 10:19
- rok narození: 03 bře 1977
- ID CNT statistics: 71
- Bydliště: Újezd u Brna
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
Díky alespoň za tuto radu. Nechápu co se ale změnilo. Prakticky celý říjen to na obou strojích fungovalo bez potíží a nic jsem neměnil.
- forest
- Admin webu a fóra CNT
- Příspěvky: 19642
- Registrován: pát 27 říj, 2006 10:19
- rok narození: 03 bře 1977
- ID CNT statistics: 71
- Bydliště: Újezd u Brna
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
Je zajímavé, že v kombinaci ATI a Intel GPU, se jednotky pro Intelovou grafiku normálně stahují. Na CII jedou obě grafiky, aniž by na to někdo sahal. Problém tedy bude jen v kombinaci nVidia/Intel GPU, ale proč?
- gigadisk
- 47.3684210526 %
- Příspěvky: 934
- Registrován: ned 27 kvě, 2007 18:54
- rok narození: 26 dub 1985
- ID CNT statistics: 11430
- Bydliště: Lanškroun
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
Ahoj mám problém s počítáním i5-6600 s integrovanou grafikou HD530. Už si s tím různě hraju asi 14 dní a už nevím jak dál. Deska: GA-Z170-Gaming K3-EU (rev. 1.0), CPU: i5-6600, GPU: GTX960 Asus strix 4GB, 16GB DDR4, Win 10 Pro x64. Můj problém je takový, že dva tři dny mi Collatz fungoval a počítal, později se mi ovladač neustále aktualizoval na novou verzi přes windows update a asi tam něco chybělo, protože výpočty padaly. Zkoušel jsem první instalovat Nvidia grafiku a druhou hu HD530 a výpočty fungovaly dva tři dny. Pak se chyby zase objevily a po 2-3sec to začalo vyhazovat chyby. S nějakými ovladači od intel HD GP počítal Collatz, ale SETI zase psalo, že čeká a výpočet ani nezačal. S nějakými ovladači počítaly oba projekty, ale za tři dny collatz přestal a SETI počítá dál. Pustím GPU-Z a v senzorech vidím vytížení na 100%. Ze stránek intelu jsem stáhnul poslední ovladače 21.20.16.4542 a v update mi nic nového nenainstaloval, ve správci zařízení je šedivá volba návrat změny ovladače. Ovladač od GTX960 je poslední WHQL 375.95. Pokaždé ty ovladače instaluji čistou instalací a v nouzovém režimu odinstalovávám programem Display Driver Uninstaller. Před pár dny jsem problém vyřešil, že jsem z windows stáhnul utilitu, která zakazovala update ovladačů, ale to problém nevyřešilo. Stejně po třech dnech výpočty padaly. Nemá někdo nějaký nápad? Obě grafiky jsou připojené kabelem k monitoru. Jen HD530 nemá zapojený aktivní výstup.
PS: Poslal bych i odkazy na jednotky, ale protože projekt neustále padá, ani se nedostanu do výpisu a nemůžu se na chybu podívat.
PS: Poslal bych i odkazy na jednotky, ale protože projekt neustále padá, ani se nedostanu do výpisu a nemůžu se na chybu podívat.
Mé největší nalezená prvočísla: 6863*2^1595297+1 (480,237 digits) 2983*2^1566580+1 (471592 digits), 4883907833457*2^1290000-1 (388,342 digits).
- gigadisk
- 47.3684210526 %
- Příspěvky: 934
- Registrován: ned 27 kvě, 2007 18:54
- rok narození: 26 dub 1985
- ID CNT statistics: 11430
- Bydliště: Lanškroun
Re: Collatz Conjecture na Intel GPU
Konečně jsem našel i čas se podívat na chybové jednotky:
https://boinc.thesonntags.com/collatz/r ... =115265816
Vůbec nic mi to neříká a vůbec netuším co by mohlo komu pomoci mi s tímhle ten problém vyřešit. Trošku jsem i googlil a našel jsem nějaké problémy s opencl.dll pod windows 10 a zkusil jsem i pár příkazů spustit. Dokonce mi včera tuhle chybu házel collatz i pod nvidia grafikou. Dneska už to po tom příkazu zase funguje, ale intelácká grafika protestuje. Přitom SETI počítá bez problému.
Včerejší chyba pod GTX960
https://boinc.thesonntags.com/collatz/r ... =114033842
Je z toho někdo trošku chytrý a pomohl by mi nalézt řešení? Tohle je jedna z věcí co mi na DC vadí, chtějí můj výkon, ale starej se sám.
EDIT: hrál jsem si s tím ještě asi hodinu a povedlo se mi rozjet současně Collatz a SETI pod ovladačema "win64_154028.4501.exe" (20.19.15.4501) staženýma z webu Intel, ty novější nefungovaly. Nechám to takhle a uvidím za dva tři dny....
https://boinc.thesonntags.com/collatz/r ... =115265816
Vůbec nic mi to neříká a vůbec netuším co by mohlo komu pomoci mi s tímhle ten problém vyřešit. Trošku jsem i googlil a našel jsem nějaké problémy s opencl.dll pod windows 10 a zkusil jsem i pár příkazů spustit. Dokonce mi včera tuhle chybu házel collatz i pod nvidia grafikou. Dneska už to po tom příkazu zase funguje, ale intelácká grafika protestuje. Přitom SETI počítá bez problému.
Kód: Vybrat vše
Výstup stderr
<core_client_version>7.6.22</core_client_version>
<![CDATA[
<message>
(unknown error) - exit code -11 (0xfffffff5)
</message>
<stderr_txt>
Collatz Conjecture Sieve 1.21 Windows x86_64 for OpenCL
Written by Slicker (Jon Sonntag) of team SETI.USA
Based on the AMD Brook+ kernels by Gipsel of team Planet 3DNow!
Sieve code and OpenCL optimization provided by Sosiris of team BOINC@Taiwan
BUILD LOG
<built-in>:1:9: error: '__FINITE_MATH_ONLY__' macro redefined
<built-in>:265:9: note: previous definition is here
clBuildProgram() failed with error (-11)
Error: (-11)Program build failure at 1163 of SetupOpenCL
Error -11. Processing Aborted.
18:53:02 (7020): called boinc_finish
</stderr_txt>
]]>
https://boinc.thesonntags.com/collatz/r ... =114033842
Kód: Vybrat vše
Výstup stderr
<core_client_version>7.6.22</core_client_version>
<![CDATA[
<message>
(unknown error) - exit code -102 (0xffffff9a)
</message>
<stderr_txt>
Collatz Conjecture Sieve 1.21 Windows x86_64 for OpenCL
Written by Slicker (Jon Sonntag) of team SETI.USA
Based on the AMD Brook+ kernels by Gipsel of team Planet 3DNow!
Sieve code and OpenCL optimization provided by Sosiris of team BOINC@Taiwan
Collatz Config Settings:
verbose 1 (yes)
kernels/reduction 48
threads 2^8 (256)
lut_size 16 (524288 bytes)
sieve_size 2^29 (25542548 bytes)
sleep 1
cache_sieve 1 (yes)
reducecpu 0 (no)
Platform NVIDIA
Device 000001E21C983E90
Max Dimensions 3
Max Work Items 1024 1024 64
Max Work Groups 1024
Max Kernel Threads 1024
Device Vendor NVIDIA Corporation
Name GeForce GTX 960
Driver Version 375.95
OpenCL Version OpenCL 1.2 CUDA
worker: error reading input file.
Error -102. Processing Aborted.
19:48:52 (5400): called boinc_finish
</stderr_txt>
]]>
EDIT: hrál jsem si s tím ještě asi hodinu a povedlo se mi rozjet současně Collatz a SETI pod ovladačema "win64_154028.4501.exe" (20.19.15.4501) staženýma z webu Intel, ty novější nefungovaly. Nechám to takhle a uvidím za dva tři dny....
Mé největší nalezená prvočísla: 6863*2^1595297+1 (480,237 digits) 2983*2^1566580+1 (471592 digits), 4883907833457*2^1290000-1 (388,342 digits).